30 اردیبهشت 1403 00:13

خانه و مدرسه دو بال شکوهمند پرواز در آسمان تعلیم و تربیت هستند

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

خانه و مدرسه دو بال شکوهمند پرواز در آسمان تعلیم و تربیت هستند.

گاهی تنها حضور تو در مدرسه قوت قلبی است برا معلمی که همه تلاشش آگاهی بخشی به فرزندان دلبندتان است. ورود کودک به دبستان، نقطه عطفی در زندگی او به شمار می رود و کودک با ورود به دبستان ، زندگی و تجارب جدیدی را آغاز نموده و دانستنی‌های مقدماتی برای ورود به زندگی اجتماعی را یاد می گیرد.

خانه و مدرسه دو رکن اصلی و موثر در تربیت فرزندان و آینده سازان جامعه هستند ارتباط هماهنگ و همسوی در طول سال تحصیلی بین این دونهاد از نظر کمی و کیفی می تواند بستر مناسبی برای دستیابی به اهداف در امر تعلیم و تربیت فراهم نماید.

ضروری است اولیای محترم دانش آموزان با تمام توان برای تحقق این مهم همکاری نمایند. همه به این مهم آگاهند که همکاری خانواده‌ها با مدرسه به پیشرفت دانش‌آموزان کمک می‌کند و مدرسه‌ای موفق است که انجمن اولیاء و مربیان توانمندی داشته باشد زیرا مشارکت داوطلبانه خانواده‌‌های دانش‌آموزان در فضاهای آموزشی می‌تواند در پیشرفت تحصیلی آنها موثر باشد.

و چه زیباست حضور والدین در مدارس و تقدیر از معلمانی که از منبع فیض کلام ، پیامبر مهر ‌و رحمت ارشاد ، خلاصه دل و جان عالم هستند و مهم ترین نقش را در این امر ایفا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *