خروش عدالتخواهی در شهر حنا؛ حماسهسازان با رهبر بیعت کرده و فریاد انزجار سر دادند.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شهر “حنا” شاهد طنینانداز شدن یکصدا، شورانگیز و حماسی از آرمانهای بلند انسانیت بود. مردم قهرمان و همیشه در صحنه این شهر، با حضوری پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر با رهبر فرزانه خود تجدید میثاق کرده و قلبهای خود را مملو از عشق به آزادی قدس شریف ساختند.
از ساعات اولیه صبح، خیابانهای شهر حنا شاهد سرازیر شدن دریایی از جمعیت بود؛ جمعیتی که با پرچمهای برافراشته و چهرههایی مصمم، جلوهای از ایستادگی و مقاومت را به نمایش گذاشتند. این حضور، نه تنها نمایشی از همبستگی ملی، بلکه فریادی رسا در اعتراض به ظلم جهانی بود.
در اوج این راهپیمایی باشکوه، فریاد واحد شهر حنا برخاست: «انتقام، انتقام!» این شعار کوبنده، انعکاسدهنده عمق کینه و انزجار مردم سلحشور این دیار نسبت به رژیم غاصب، جنایتکار و منحوس اسرائیل و حامیان پلید آن، یعنی آمریکای جهانخوار بود. هر قدمی که در این مسیر برداشته میشد، سندی بود بر پایبندی به آرمانهای قدس شریف و محکومیتی قاطع علیه اشغالگری و ظلم.
مردم حماسهساز شهر حنا با این اقدام انقلابی خود، پیام استقامت را به گوش جهانیان رساندند و ثابت کردند که تا آزادی کامل قبله اول مسلمین، از پای نخواهند نشست. خروش امروز حنا، سرفصلی دیگر در کتاب مقاومت ملت ایران رقم زد.



















