27 اردیبهشت 1403 07:45

پیام تشکر از حضور پر شور مردم در مراسم تشیع شهدا

بسم رب شهدا و الصدیقین

شهدا واژه هایی به گستره تمامی خصایص نیکوی انسانی هستند که روح بلندشان از دل نبستن های دنیوی نشأت می‌گیرد.

آنانکه رضایت خداوند را بر امیال دنیوی ارجح دانستند و در راه اعتلای آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان شیرین خود را خالصانه تقدیم خداوند متعال کردند و بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.

در این ایام که ایران اسلامی عزادار دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد، یکی از افتخارات بزرگی که نصیب مردم شهید پرور و ولایتمدار شهر حنا شده، ورود پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام به این منطقه است که یقیناً معنویت و عطر وجودشا، کوچه پس کوچه های شهر را رنگ و بوی خدایی می بخشد.

حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار شهر حنا در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این دو شهید عالیقدر نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی شان به شهدا ، نظام و ولایت است ، که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال و خود شهدا محفوظ خواهد ماند.

خدای عزوجل را شاکریم که امروز شاهد حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرحنا، تمامی دستگاههای اجرایی، زنان و مردان و بزرگ و کوچک ، مردم باشور و شعور بخش در سطح شهر بودیم.

و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می کنم و از طریق همین رسانه خالصانه،صمیمانه از حضور پر شور و شعور همه شرکت کننده گان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم در خلق این حماسه بزرگ، از همه مردم شهر حنا (کشاورز، نظامی، کارمند، دانش آموز، فرهنگی، خانه دار ، زن و مرد ، کوچک و بزرگ، هنرمند، ورزشی و اصحاب رسانه) کمال تشکر و قدردانی را داشته و امیدوارم همواره در صراط مستقیم و مسیر شهدا ثابت قدم و پایدار بمانیم.

مهندس بهرامیان

شهردار حنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *