16 اردیبهشت 1403 15:29

پیام تبریک شهردار حنا به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

شهردار حنا در پیامی دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه‌ مظهر اقتدار میدانی است؛ خصوصیّت سپاه بودن این است؛ اقتدار میدانی موجب می‌شود که اقتدار سیاسی هم به‌وجود بیاید.

مقام معظم رهبری (مدظله االعالی)

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران به تدبیر و آینده نگری امام راحل(ره)،آغازگر تشکیل نهادی انقلابی ، برآمده از آرمان های متعالی در مسیر حفظ ارزش‌های انقلابی و نشر آن در گستره سایر کشورهای دنیا است.

پاسداری به معنای حراست و نگهداری است و در حقیقت پاسداری در انقلاب اسلامی ایران حرکتی برای رسیدن به شعار غلبه خون بر شمشیر بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین(علیه السلام) عزت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت ، نقش تعیین‌کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران ایفا کند.

سپاه مظهر قدرت و در همه حال یار و یاور مردم ایران بوده و هست و امسال در شرایطی این روز فرخنده را گرامی می داریم که به برکت و تحت ولایت خردمندانه رهبر معظم نظام و رشادت های پاسداران تمامی دسیسه های دشمنان یکی از پس از دیگری با شکست مواجه می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نهاد مقدس،سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت مردم شریف شهر حنا و فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم و شهر حنا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بهرامیان

شهردار حنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *