دیدار هفتگی شهرداران استان اصفهان با مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها برگزار شد . تأکید بر تسریع خدمترسانی و تکمیل پروژههای نیمهتمام در ماههای پایانی دوره ششم شوراها
در ادامه سلسله نشستهای هفتگی شهرداران استان اصفهان با هدف بررسی مسائل و چالشهای مدیریت شهری، صبح روز شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۴، جمعی از شهرداران شهرهای استان با حضور در دفتر مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، با مسعود منتظری دیدار و گفتوگو کردند.
در این نشست، شهرداران به بیان مسائل و مشکلات جاری در حوزههای مختلف مدیریت شهری پرداختند. موضوعاتی همچون کمبود منابع مالی، چالشهای اجرایی پروژههای عمرانی، نیاز به تعامل مؤثرتر با دستگاههای اجرایی و تسهیل در فرآیندهای اداری از جمله محورهای مطرحشده در این جلسه بود.
منتظری ضمن استماع دغدغههای شهرداران، بخشی از موارد را جهت بررسی و پیگیری به کارشناسان مربوطه ارجاع داد و برخی دیگر را با همکاری سید محمدابراهیم احمدی، معاون دفتر امور شهری و شوراها، مورد بررسی قرار داد. همچنین مقرر شد برای برخی موضوعات، جلسات تخصصی با دستگاههای اجرایی مرتبط در اسرع وقت برگزار و راهکارهای عملیاتی جهت رفع مشکلات ارائه شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها در این نشست با تأکید بر لزوم تخصیص هدفمند اعتبارات، اظهار داشت: «تخصیص منابع باید بر مبنای پروژهمحوری و با اولویت پروژههای زیرساختی صورت گیرد تا بتوانیم خدمات ملموس و مؤثری به شهروندان ارائه دهیم.»
وی در ادامه با اشاره به ماههای پایانی دوره ششم شوراهای اسلامی شهرها، خاطرنشان کرد: «فرصت اندکی تا پایان این دوره باقی مانده است و ضروری است شهرداران با همت مضاعف، نسبت به تسریع در اجرای پروژهها و تکمیل طرحهای نیمهتمام اقدام کنند تا یادگاری ماندگار از خدمات خود در شهرها به جای بگذارند.»
این نشستها که بهصورت مستمر و هفتگی برگزار میشود، بستری مؤثر برای همافزایی، تبادل تجربیات و ارتقای هماهنگی میان شهرداران و مجموعه استانداری فراهم کرده و نقش مهمی در بهبود عملکرد مدیریت شهری در سطح استان ایفا میکند.


















