6 مرداد 1403 06:53

پیام تشکر شهردار حنا

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

بسم الله الرحمن الرحیم

🌹حمد و سپاس خدایی که توفیق خدمت رسانی به بهترین بندگانش را به من عطا کرد.

💕با احترام به ساحت شما گرامیان ، برخود وظیفه دانسته از یکایک شما سروران گرانقدر نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

🌹در این مجال فرصت را غنیمت شمرده، به منظور هم افزایی و مشارکت همگانی، با کمال تواضع دست تک تک عزیزان را اعم از خانواده های معظم شهدا، جانبازان،ایثارگران، فرهنگیان، دانش‌آموزان، نخبگان ،اساتید، دانشجویان ، روحانیت معزز، اصناف و بازاریان ، مسئولین، کارمندان، کشاورزان ، کارگران، اصحاب رسانه ، جوانان مستعد ، سپاه و بسیج  و سایر اقشار مردم ، در توسعه همه جانبه شهرمان به گرمی می فشارم و تقاضا دارم با نظرات، ایده ها، پیشنهادات، نصایح و انتقادات سازنده ، اینجانب را در انجام مسئولیت خطیر خود یاری رسانید.

💕امید است در سایه الطاف الهی این توفیق را به من عنایت فرماید تا بتوانم در جهت رسیدن به اهداف و آرمان ها و احقاق حقوق شهروندی آنگونه که شایسته مردم فهیم شهر حنا می باشد، گام بردارم .

🌹در پایان تشکر و تقدیر برای شماست که همواره لطفتان را به من ارزانی داشتید. از زحمات بی‌نهایت شما مردم، مسوولان و شورای اسلامی و پرسنل زحمتکش شهرداری که همراهان همیشگی من هستید و با پیام تبریک و تشکر انرژی مضاعفی جهت ادامه پرشورتر هدیه کردید تقدیر و تشکر می‌کنم و سلامتی و موفقیت همه ی شما عزیزان را از درگاه خداوند منان خواهانم.

بهرامیان شهردار حنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *