6 مرداد 1403 06:29

پیام تبریک شهروندان و مسئولان شهر حنا به مناسبت روز شهردار

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

بسمه تعالی

یقیناً توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی‌دریغ مسئولان خدوم و دلسوز و همراهی مردم می‌باشد و بی‌تردید نقش و جایگاه شهرداری‌ها در ایجاد توسعه، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است.

بدینوسیله فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهردار بسیجی شهید مهندس مهدی باکری و روز شهردار را به جناب آقای مهندس بهرامیان شهردار شهر حنا و دست اندرکاران و مسئولان و پرسنل خدوم شهرداری‌ که نقش مهمی را در مدیریت شهری برعهده دارند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون همه خدمتگزاران صدیق را مسئلت دارم.

شهروندان شهر حنا

 

شهرداران محترم شهرستان سمیرم

با سلام و تحیات الهی

آسایش، امنیت، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌، حمیت و اراده جدی، تمامی مدیران و مسئولان به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و در راس آن شهردار است که با برنامه‌ ریزی‌ های علمی و اجرای آنها، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم کنند.

۲۵ اسفند ماه یادآور سالروز شهادت بسیجی مخلص ” مهدی باکری ” که در تقویم کشورمان به روز شهردار نامگذاری شده است، مجالی می دهد تا از همه شهرداران خدوم و خدمتگزاران بی منت عرصه مدیریت شهری با بیان چند جمله قدردانی کنیم و کانال خبری سام آرام ضمن تبریک این روز به شما شهرداران شهرستان سمیرم، آرزوی توفیق روز افزون برای شما در جایگاه خدمتگزاری به شهروندان را از خداوند متعال خواستارم.

پایگاه خبری سام آرام

جناب آقای مهندس بهرامیان شهردار شریف شهر حناء

🌸 سلام و عرض ادب خدمات و توفیقات شما در توسعه همه جانبه شهر حناء در این چند سال ملموس بوده که حاصل تلاش ،تفکر ، تدبیر و مدیریت بی بدیل حضرتعالی ، که قابل تحسین همگان را بهمراه داشته است ، با درایت و کار آمدی شما چهره شهر دگرگون شده است… و بر خود لازم میدانم از زحمات و تلاشهای ارزنده و بی شائبه شبانه روزی جنابعالی در راستای توسعه و عمران شهری ، جلب رضایت مردم صمیمانه تشکر و قدردانی بعمل می آورم و ضمن گرامیداشت یاد شهردار شهید ، سردار باکری این روز را خدمت شما تبریک عرض نمایم…. 🔰

جعفر شفیعی‌ مسول مرکز مخابرات شهر حناء

 

جناب آقای مهندس ابوالفتح بهرامیان

، #شهردار محترم، پرتلاش و زحمت کش #شهرحنا 🔹۲۵ اسفند سالروز شهادت بسیجی مخلص ” مهدی باکری ” که در تقویم کشورمان به روز شهردار نامگذاری شده است ، این روز مجالی می دهد تا از همه ی شهرداران خدوم و خدمتگزاران بی منت عرصه ی مدیریت شهری از جمله شهردار زحمت کش شهرحنا با بیان چند جمله قدردانی کنیم.

❣این رسانه (حناسلام) ضمن تبریک این روز به جنابعالی، آرزوی توفیق روز افزون برای شما در جایگاه خدمتگزاری به شهروندان شهرحنا را از خداوند متعال خواستارم.

۲۵ اسفندماه سالروز ‌شهادت بسیجی شهید مهدی باکری است .

کسی که خدمت به شهر را در کسوت شهردار و خدمت به کشور در مقام یک رزمنده پیوند داد. تو گویی شهرداری و رزمندگی را از هم جدا نمی دانست . ➖➖➖➖➖➖

🌸جناب آقای مهندس ابوالفتح بهرامیان

🔻 شهردارمحترم شهر حنّاء🔻

🌸ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی باکری وتبریک روز شهردار ، از تلاش های جنابعالی درراستای توسعه وآبادانی شهری ، مشارکت فعال در برنامه های فرهنگی ومذهبی، افزایش امید و نشاط اجتماعی،خدمت خالصانه به شهروندان ، ونیز تعامل وهمکاری با بسیج در شهر حنّاء صمیمانه تشکر نموده و توفیقات روزافزون شما را در امتداد راه امام(ره) وشهدا از درگاه خداوندمتعال خواستاریم.

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 #حوزه_مقاومت_بسیج_نبی_اکرم_ص #پایگاه_بسیج_امام_سجاد_ع_و_امام_رضا_ع

جناب آقای مهندس بهرامیان شهردار پرتلاش شهرحنا با سلام و تحیات الهی

❣از اینکه در سایه الطاف خاصه الهی سالیانی است که در کسوت خدمت به شهروندان شهرحنا و مدیریت شهری به انجام وظیفه ثمربخش و موثر پرداخته اید، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرحنا، ۲۵ اسفند را که به یاد سردار سرلشگر مهندس مهدی باکری به روز شهردار نامگذاری شده را به محضرتان تبریک گفته و امیدواریم شورشیرین خدمتتان با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهر با تدبیر رفیع و تلاش منیع همواره همسو بوده و به این بهانه این روز گرامی را به محضر کرامت ظهور و گهربارتان تبریک عرض می نماییم . لطف حق، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.

❣از طرف پرسنل جهاد کشاورزی شهرحنا مهندس قاسمی / مهندس فارسیمدان

هر آنکس خدمت جانان به جان کرد،

💐به گیتی نام خود را جاودان کرد جناب آقای مهندس ابوالفتح بهرامیان شهردار محترم و ساعی شهر حنا با سلام و تحیات الهی

❣بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه شهری شهرحنا، ۲۵ اسفند که به یاد سردار سرلشگر مهندس مهدی باکری به نام روز شهردار نامگذاری شده را به محضرتان تبریک گوییم. لطف حق یار و یاور شما باشد.

❇️مدیریت و پرسنل آموزشگاه بانو مجتهده امین حنا

اسفندماه؛ سالروز شهادت “سردار سرلشکر شهید مهدی باکری” به عنوان “روز شهردار” گرامی باد. شهردار شریف و فرهیخته شهرحنا   جناب آقای مهندس بهرامیان

❣خدمات و توفیقات بی شمار شما در توسعه همه جانبه شهرحنا باعث گردیده شهرداری از یک مجموعه صرفاً خدماتی به یک نهاد فرهنگی–اجتماعی تبدیل شود .

❣این تغییر رویکرد میسر نمی شد مگر به همت ، تلاش ، تفکر ، تدبیر و مدیریت بی بدیل حضرتعالی ، که تحسین همگان را بهمراه داشته است . اکنون که با درایت و کار آمدی شما چهره شهر دگرگون شده است شهروندان افق های وسیعتری را به نظاره نشسته اند و در آرزوی فرداهای بهتر گام برمیدارند . اگر چه با این همه خدمت هرروز ،  روز شماست اما بر خود وظیفه میدانیم  روز شهردار را به شما تبریک عرض نموده  و از تلاش های خالصانه شما تقدیر و تشکر می نمائیم.

❣رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرحنا

 

جناب آقای مهندس بهرامیان   شهردار شریف شهر حنا

❣خدمات و توفیقات شما در توسعه همه جانبه شهر حناء در این چند سال ملموس است که با هماهنگی و همکاری های مستمر همکاران و با تیم پرتوان شهرداری و ایجاد رابطه صحیح و اصولی با نهادها و ارگانهای دولتی و تلاش ،تفکر ، تدبیر و مدیریت بی بدیل حضرتعالی ، که تحسین همگان را بهمراه داشته است ، با درایت و کار آمدی شما چهره شهر دگرگون شده است

❣شهروندان شهر حنا افق های وسیعتری را به نظاره نشسته اند و در آرزوی فرداهای بهتر گام برمیدارند. اگر چه با این همه خدمت، هرروز ،  روز شماست  روز #شهردار را به شما و جمیع شهرداران کوشا تبریک عرض نموده  و از تلاش های بی وقفه وخالصانه شما تقدیر و تشکر می نمائیم

📌از طرف مدیریت و پرسنل مرکز خدمات بهزیستی شهر حنا (خانم مهدوی، کیانی و درخشان)

جناب آقای مهندس ابوالفتح بهرامیان شهردار محترم و پرتلاش شهر حنا

🔹۲۵ اسفندماه سالروز شهادت بسیجی مخلص ” شهید مهدی باکری ” که در تقویم کشور عزیزمان به روز شهردار نامگذاری گردیده است ، درواقع این روز مجالی می دهد تا از همه ی شهرداران خدوم و خدمتگزاران بی منت عرصه ی مدیریت شهری از جمله شهردار زحمتکش شهر حنا با بیان چند جمله قدردانی نماییم.

❣این مجموعه ضمن تبریک این مناسبت به حضرتعالی، آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای شما در جایگاه خدمتگزاری به شهروندان این شهر را از خداوند متعال خواهان و خواستاریم. با تشکر _ علیرضا نصرتی شرکت خدماتی سهند سپاهان مدیریت دفتر پیشخوان دولت نماینده مجمع امور صنفی حنا

شهرداران خوش فکر برصفحه تاریخ ماندگار هستند
۲۵ اسفند ماه روز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهرداری بر کلیه مدیران عرصه مدیریت مبارک باد
از زحمات همه شهرداران شهرستان که با مدیریت صحیح ، برنامه ریزی و ترسیم چشم انداز های روشن فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و ورزشی در راستای امید آفرینی جامعه قدم برداشته اند؛ قدردان زحماتتان هستیم.

میرزایی
رئیس شورای شهرستان

بسم الله الرحمن الرحیم

امام رضا (علیه السلام) فرمود:«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‌»؛ کسی که نعمت دهنده از مخلوقات را شکرگزار نباشد، شکرگزار خداوند نیز نخواهد بود».

شهرداران محترم شهرهای شهرستان سمیرم

با سلام و تحیات الهی

بدینوسیله فرارسیدن ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت شهردار بسیجی مهدی باکری،روز شهردار را به همه شهرداران و پرسنل خدوم شهرداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که نقش مهمی را در مدیریت شهری برعهده دارند،صمیمانه تبریک عرض نموده و از شهرداران شهر های سمیرم، فتح آباد، ونک، حنا، کمه، و بیده بابت خدمات ارزنده و تلاش های شبانه روزی که نشان از مدیریت جهادی و روحیه انقلابی و بسیجی که توام با اخلاق و اقتدار و عدالت و تعامل است را قدردانی و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون را برای جنابعالی و خانواده محترمتان مسالت می نمائیم.

لطف حق یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.

مدیر امور برق شهرستان سمیرم
مهندس عبدالرضا جهان نما

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد جناب آقای مهندس بهرامیان شهردار محترم شهر حنا ❣ ۲۵ اسفند ماه که به یاد سردار سرافراز شهید مهدی باکری «روز شهردار» نام گذاری شده است را ، حضور محترمتان تبریک عرض نموده و امیدواریم که با مدیریت جنابعالی، زمینۀ توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر حناء فراهم گردد. ❣از درگاه ایزد یکتا سربلندی و توفیق روزافزون شما ، همکاران محترم و مجموعه شهرداری را در خدمتگذاری به شهروندان عزیز شهر حناء آرزومندیم. ❣مدیر عامل و هیئت مدیره و پرسنل شرکت تعاونی بهنام شهر حنا

۲۵ اسفندماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی، سالروز شهادت مهندس بسیجی، کارگزار مخلص و شهید والامقام «مهدی باکری» و روز شهردار است؛ شهیدی بزرگوار که وصف تلاش و کوشش خالصانه وی آنگاه که شهردار ارومیه بود همچنان در ذهن امت شهیدپرور زنده و جاوید است. در فرازهایی از وصیتنامه این شهید بزرگوار می خوانیم «اگر شبانه روز شکرگزار خدا باشیم که نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده باز کم است. آگاه باشیم که سرباز راستین و صادق این نعمت شویم. خطر وسوسه های درونی و دنیا فریبی را شناخته و بر حذر باشیم که صدق نیت و خلوص در عمل، تنها چاره ساز ماست». بیان چنین جملاتی زرین از سوی شهید معزز مهدی باکری، مسیر را برای همه کارگزاران نظام مقدس اسلامی کاملا روشن می سازد، مسیری که باید با دوری از زر و زور زودگذر دنیوی، صرفا برای خدمت خالصانه به جامعه گام برداشت. بی تردید، شهرداران بعنوان پیش قراولان خدمت بی منت به شهروندان، وصایای شهدا را الگوی عملی خود قرار داده و برای جلب رضایت شهروندان که مقدمه ای بر جلب رضایت باری تعالی است، تلاش می کنند. ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت ۲۵ اسفند ماه ، روز شهردار را تبریک و تهنیت عرض نموده ، از زحمات و تلاش های شهرداران محترم شهرستان شهدای خط شکن سمیرم در حوزه های مختلف تقدیر و تشکر می نمائیم. امید است در پرتو الطاف پروردگار یگانه همچون گذشته در مسیر تعالی میهن اسلامی مان موفق و موید باشید.

✅ کانون فرهنگی هنری حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام ، شهرک شهید گودرزی شهر حناء

باسمه تعالی

💠 شهردار محترم شهرحناء جناب آقای مهندس بهرامیان با سلام و تحیات الهی از اینکه در کنف الطاف خاصه الهی مدتی است که در کسوت خدمت به جامعه اسلامی ، شهروندان و مدیریت شهری به انجام وظیفه ثمربخش و موثر پرداخته اید، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه، ۲۵ اسفند را که به یاد سردارسرلشگر فرمانده جانباز مهندس مهدی باکری به روز شهردار نامگذاری شده را به محضرتان تبریک گفته وامیدواریم شورشیرین خدمتتان در رویکرد پروژه های شهری با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهر با تدبیر رفیع و تلاش منیع  همواره همسو بوده وبه این بهانه این روز گرامی رابه محضر کرامت ظهور و گهربارتان تبریک عرض می نماییم . لطف حق، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد

📩 : از طرف خانواده شهیدان گودرزی سردار شهید محمود گودرزی و شهید پاسدار امراله گودرزی

شهرداران خوش فکر برصفحه تاریخ ماندگار هستند.

🌹۲۵ اسفند ماه روز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهرداری بر کلیه مدیران عرصه مدیریت مبارک باد.

🌸ضمن تبریک این روز به شهردار محترم شهر حنّا از زحمات جنابعالی، مدیریت صحیح ، برنامه ریزی و ترسیم چشم انداز های روشن فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و ورزشی در راستای امید آفرینی جامعه قدم برداشته اید قدردان زحماتتان هستیم.

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 💠ازطرف پایگاه بسیج خواهران عفاف،حنانه شهر حنّاء

 

جناب آقای مهندس بهرامیان شهردار محترم و پرتلاش شهر حنا

🔹۲۵ اسفندماه سالروز شهادت ” شهید مهدی باکری ” که در تقویم کشور مان به روز شهردار نامگذاری گردیده است ، درواقع این روز مجالی می دهد تا از همه ی شهرداران خدوم و خدمتگزاران بی منت عرصه ی مدیریت شهری از جمله شهردار زحمتکش شهر حنا با بیان چند جمله قدردانی نماییم.

❣این مجموعه ضمن تبریک این مناسبت به حضرتعالی، آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای شما در جایگاه خدمتگزاری به شهروندان این شهر را از خداوند متعال خواهان و خواستاریم.

✍ دفتر بهره برداری شبکه آبیاری سدحنا

مهندس اسماعیلی ،قاسمی و همکاران

همزمان با ۲۵ اسفند روز شهردار، تعدادی از شهروندان شهر حنا به نمایندگی از مردم قدرشناس حنا با مهندس بهرامیان دیدار کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *