«ادای احترام در بهار امید؛ دیدار فرماندار سمیرم با خانواده شهید سجاد میرزایی در نوروز ۱۴۰۵»
در نخستین روزهای نوروز ۱۴۰۵، مهندس مسلمزاده فرماندار شهرستان سمیرم با حضور در منزل خانواده شهید سجاد میرزایی، شهید والامقام امنیت از شهر حَنّا، با آنان دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار که با همراهی مهندس بهرامیان شهردار حَنّا انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید رشید، بر تداوم مسیر ایثار و پاسداشت امنیت پایدار جامعه تأکید شد.
مهندس مسلمزاده در سخنان خود با تبریک آغاز سال نو، امنیت امروز کشور را مرهون مجاهدت و جانفشانی فرزندان غیور ملت دانست و افزود: تکریم خانوادههای شهدا نه یک وظیفه اداری، بلکه افتخاری بزرگ برای خدمتگزاران مردم است.




















