29 شهریور 1403 03:47

پیام‌های پیشگیرانه برای پیاده‌روی اربعین (معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان و دادگستری شهرستان سمیرم)

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

پیام‌های پیشگیرانه برای پیاده‌روی اربعین (معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان و دادگستری شهرستان سمیرم)

۱۲.هموطن گرامی: هرگز بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکنید زیرا علاوه بر اینکه جرم و دارای عواقب قضایی در هر دو کشور ایران و عراق است موجب کندی کار زائران حسینی در مرزها و خروج از کشور خواهد شد.

۱۳. هموطن گرامی: در صورت سفر به عتبات عالیات با خودروی شخصی، اتومبیل خود را در محل‌های خلوت، تاریک و کم تردد رها نکنید و از پارکینگ‌های عمومی یا خصوصی استفاده نمایید.

۱۴.هم وطن گرامی: هنگام سفر به عتبات عالیات در مکان‌های عمومی مراقب اتصال ناامن به اینترنت باشید و از ایمنی wi_fi اطمینان حاصل کنید تا در دام هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوید.

۱۵.هموطن گرامی: با توجه به بعد مسافت در سفر به عتبات عالیات با خودروی شخصی و نیاز به استراحت بین راهی الزاماً بعد از هر ۲ ساعت رانندگی در توقفگاه‌های پلیس انتظامی و یا استراحتگاه‌های امن و پرتردد مستقر شوید.

۱۶. زائرین محترم: یکی از آداب مهمانی رعایت احترام میزبان است با رعایت قوانین و پرهیز جدی از هرگونه بی‌احترامی به مقررات مردم خدام و پلیس سفیر دوستی دو ملت باشیم.

۱۷. زائرین گرامی: چنانچه به هر دلیل در جریان سفر اربعین دچار حادثه مفقودی کودکان و یا بازداشت شدید ضمن همکاری و احترام به مامورین پلیس شخصاً یا از طریق همسفران با شماره ۱۲۸ و کنسولگری ایران در نجف و کربلا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *