29 شهریور 1403 03:44

پیام‌های پیشگیرانه برای پیاده‌روی اربعین (معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان و دادگستری شهرستان سمیرم)

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

پیام‌های پیشگیرانه برای پیاده‌روی اربعین (معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان و دادگستری شهرستان سمیرم)

۶. هم وطن گرامی: در صورت سفر به عتبات عالیات چنانچه در طول مسیر به بسته‌های مشکوک یا وسایل بدون صاحب برخورد کردید ضمن رعایت فاصله از آن مراتب را به نزدیک ترین ایستگاه یا مأمورین پلیس مستقر در مسیر اطلاع دهید.

۷. هوشیار باشید: افراد سودجو با نزدیک شدن به اربعین حسینی با سوء استفاده از عواطف و احساسات مذهبی مردم به بهانه جمع آوری کمک‌های مالی برای نیازمندان اقدام به کلاهبرداری می‌کنند .

۸ هموطن گرامی: در صورت سفر به عتبات عالیات به منظور حفاظت از مدارک خود و پیشگیری از مفقود شدن آنها از همراه داشتن مدارک غیر ضروری خودداری کنید.

۹.هم وطن گرامی: در صورت سفر به عتبات عالیات مراقب وسایل شخصی خود باشید و هرگز با افراد ناشناس و مشکوک ارتباط برقرار نکنید.

۱۰. مراقب باشید: یکی از مهم‌ترین شیوه‌های مجرمان سایبری در این ایام تبلیغ و انتشار اپلیکیشن های جعلی مرتبط با سفر به عتبات عالیات است دانلود و نصب این گونه اپلیکیشن ها از سایت‌ها و متابع نامعتبر احتمال آلوده شدن گوشی به بدافزارهای مخرب و جاسوسی را در پی دارد. هموطن گرامی:

۱۱. همراه داشتن برخی از داروها بر اساس قوانین عراق جرم محسوب می‌شود چنانچه از داروهای خاص استفاده می‌کنید حتماً نسخه دو زبانه آن را همراه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *