29 شهریور 1403 04:38

پیام‌های پیشگیرانه برای پیاده‌روی اربعین (معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان و دادگستری شهرستان سمیرم)

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

پیام‌های پیشگیرانه برای پیاده‌روی اربعین (معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان و دادگستری شهرستان سمیرم)

۱. هموطن گرامی: یکی از شیوه‌های کلاهبرداری در این ایام ارسال پیامک‌های جعلی با عنوان ثبت نام پیاده روی با مشکل گذرنامه و با تخصیص ارز برای اربعین است که که در این شیوه شیادان سایبری با ارسال پیامک‌های حاوی لینک آلوده اقدام به این عمل می‌کنند؛ هرگز روی لینک‌هایی که از سرشماری شخصی برای شما ارسال می‌شود کلیک نکنید.

۲. مراقب باشید کلاهبرداران سایبری در این ایام با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف مانند کمکی به بیماران و نیازمندان، سفر ارزان قیمت و قسطی، لوازم ارزان مسافرت و عرض دلاری برای سفر زمینی اقدام به کلاهبرداری از زائران اربعین حسینی می‌کنند.

۳. هموطن گرامی: در طول سفر به عتبات عالیات از باز کردن پیام‌ها، ایمیل‌ها و لینک‌های ناشناسی که برایتان ارسال می‌شود جدا خودداری و اینگونه پیام‌ها را از تلفن همراهتان حذف نمایید.

۴. هم‌وطن گرامی: در این ایام به تبلیغات و لینک‌های ناشناسی که در شبکه‌های اجتماعی با موضوع ثبت نام پیاده‌روی اربعین یا فروش لوازم ارزان قیمت سفر یرایتان ارسال می‌شود هرگز توجه نکنید و فریب این گونه موارد را نخورید مجرمان سایبری در کمین هستند.

۵.هم‌وطن گرامی: در صورت سفر به عتبات عالیات در مکان‌های شلوغ مراقب گذاشتن اشیا و لوازم مشکوک در ساک و کوله پشتی خود باشید و از پذیرفتن هرگونه امانت مشکوک از از افراد ناشناس به شدت پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *