29 شهریور 1403 04:33

خاموش کردن وسایل برقی غیرضروری

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

با سلام و عرض ادب

به اطلاع مشترکان شریف شرکت توزیع برق استان اصفهان می‌رساند در راستای حفظ پایداری شبکه برق و تأمین برق پایدار برای تمامی مشترکین، شرکت های توزیع و برق منطقه ای سراسر کشور در مواقع اضطرار و با درخواست دیسپاچینگ ملی، اقدام به مدیریت بار می‌نماید. همانطور که مستحضرید، شبکه برق یک سیستم پیچیده و یکپارچه است و مدیریت آن عمدتا به صورت متمرکز انجام می‌شود. با توجه به شرایط خاص تولید و مصرف برق، گاهی اوقات نیاز به اعمال مدیریت بار به صورت برنامه‌ریزی شده یا اضطراری احساس می‌شود. مدیریت بار برنامه‌ریزی شده معمولاً شامل مشترکین بزرگ صنعتی، کشاورزی و اداری است، که با هماهنگی قبلی انجام می‌شود. اما مدیریت بار اضطراری در شرایطی که تقاضای برق از تولید آن بیشتر شود و برای جلوگیری از اختلالات و قطعی های گسترده در شبکه و حفظ پایداری آن، اعمال می‌گردد، که قطعی های امروز نیز از نوع اضطراری بود. بدیهی است پرسنل خدوم شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، برق پایدار را برای تمامی مشترکین تأمین نماید. روابط عمومی شرکت توزیع برق استان ضمن عذرخواهی از مردم شریف استان بابت قطعی های مقطعی پیش آمده، خواهشمند است با مدیریت صحیح مصرف برق و رعایت نکات زیر، یاری گر خادمان خود در صنعت برق کشور باشند: .کاهش مصرف برق در ساعات پیک: سعی کنید در ساعات اوج مصرف (معمولاً ساعات گرم روز) از وسایل برقی پر مصرف استفاده نکنید. .استفاده از وسایل برقی کم مصرف: با تعویض لامپ‌های قدیمی با لامپ‌های LED و استفاده از لوازم برقی برچسب انرژی A و بالاتر، به کاهش مصرف برق کمک کنید.

.خاموش کردن وسایل برقی غیرضروری: هنگام ترک منزل یا اتاق، حتماً وسایل برقی را خاموش کنید.

.اگر از وسایل برقی استفاده نمی کنید، آنرا از پریز برق خارج کنید. .استفاده از کولر گازی با دمای مناسب: تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد، می‌تواند به طور قابل توجهی مصرف برق را کاهش دهد. .استفاده از دور کند کولرهای آبی، تاثیر زیادی در مدیریت مصرف برق دارد.

.اطلاعات بیشتر را از طریق کانال شرکت به آدرس https://eitaa.com/joinchat/3158245441C037f4cac1b پیگیری نمایید.

از صبر و شکیبایی شما هم استانی های گرامی کمال تشکر را داریم. روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان از طریق لینک زیر به کانال رسمی شرکت توزیع برق استان اصفهان بپیوندید: https://eitaa.com/joinchat/3158245441C037f4cac1b #مدیریت_مصرف #با_انرژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *